Bekijk onze helpdesk voor al je vragen
Retourneren & ruilen
U koopt het artikel rechtstreeks bij de verkoper. Voor het retourneren van door u gekochte artikelen dient u contact op te nemen met de betreffende verkoper. De algemene regel is dat de retourkosten voor rekening zijn van degene die het artikel retourneert.
Tenzij er sprake is van een defect of een wanprestatie. In dit geval zijn de retourkosten voor de verkoper.
U koopt het artikel rechtstreeks bij de verkoper. Voor het omruilen van door u gekochte artikelen dient u contact op te nemen met de betreffende verkoper. De algemene regel is dat de retourkosten voor rekening zijn van degene die het artikel retourneert.
Tenzij er sprake is van een defect artikel. In dit geval zijn de retourkosten voor de verkoper.
Als er een geschil ontstaat met de verkoper kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. U dient uw klacht via contactformulier in te sturen. Indien de klacht gegrond is zullen wij voor u bemiddelen bij de betreffende verkoper.
De standaard termijn om te retourneren is veertien dagen. Een verkoper kan hier echter van afwijken. Kijk vooraf naar de betreffende retourvoorwaarden. Het kan zijn dat een artikel niet retour kan worden genomen in verband met hygiëne, of omdat een artikel al is opengemaakt of gebruikt.
We doen ons best om u een bewuste keuze te laten maken bij uw aankoop. Aan het retourneren van artikelen zijn altijd kosten verbonden. Om te voorkomen dat er te gemakkelijk (verschillende) producten worden aangeschaft en geretourneerd, zijn er kosten verbonden aan het retoursturen. Uitzondering hierbij is als er door de verkoper een fout is gemaakt bij de verzending of er een defect artikel is verzonden.
Bezorgen & ophalen
Gratis bezorging wordt regelmatig aangeboden, maar bestaat niet. Bezorgkosten en eventuele retourkosten worden altijd in een productprijs verrekend. Ook in de prijzen die vermeld zijn, zijn verzendkosten inbegrepen. Als u meerdere artikelen koopt bij één aanbieder kan het zijn dat u automatisch een korting ontvangt. Dit is ter compensatie van de verzendkosten.
Dat kan mogelijk zijn. Check bij de verkoper of deze mogelijkheid wordt geboden.
Garantie & reparatie
Als het wettelijk verplicht is om garantie op een artikel te geven, geldt de wettelijke garantieperiode. Het kan zijn dat er artikelen worden aangeboden waar garantie niet van toepassing is.
Garantie meldt u altijd in eerste instantie bij de verkopende partij. De verkoper is verplicht de wettelijke garantie op de verkochte artikelen te geven.
Neem bij een geschil over garantie contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Bestellen & betalen
Als uw bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met de betreffende verkoper.
Deze mogelijkheid wordt door ons niet aangeboden. Ook hierin is bewust de keuze gemaakt om bewust te laten kopen.
Neem contact op met onze klantenservice. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken en een betalingsbewijs meesturen. Wij kunnen uw betaling controleren.
Account & voorwaarden
Ja. Het is noodzakelijk om een account aan te maken. In uw account kunt u uw historie ook raadplegen.
Om uw producten of diensten aan te bieden moet u ingeschreven staan bij de KvK. Vooraf moet u een recent uittreksel (< 1 jaar) aan ons toesturen. Verkoop vind alleen bedrijfsmatig plaats.
Als verkoper moet u binnen het profiel van FORUSE passen. Dit geldt voor het aanbieden van de verschillende producten of diensten en voor de overige voorwaarden. Het kan zijn dat een aanvraag niet wordt geaccepteerd.
Momenteel is het (nog) niet mogelijk voor particulieren om hun producten aan te bieden.
Onze algemene voorwaarden kunt u in het block onderaan elke pagina vinden. U kunt ook hier klikken voor de voorwaarden.
Is uw vraag nog niet helemaal duidelijk, laat het ons weten
Heeft u een vraag over een specifiek product of kunt u een product niet vinden, dan staat onze klantenservice u graag te woord via klantenservice@foruse.nl of 085-1047256